INNOVATSION TEXNOLOGIK TOPSHIRIQLAR ASOSIDA BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH TA’LIM O‘QITUVCHILARINING KREATIV FIKRLASHINI RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI

Authors

  • G’iyosiddinova Mahmuda Alisher qizi Author

DOI:

https://doi.org/10.70728/conf.v2.i02.002

Abstract

     Innovatsion texnologik topshiriq — bu o‘quvchilarning yoki talabalar faoliyatini mustaqil va ijodiy yondashuv asosida tashkil etish, ularning tanqidiy fikrlash qobiliyati, kasbiy yo‘naltirilgan amaliy ko‘nikmalari va kommunikativ kompetensiyalarini rivojlantirishga xizmat qiluvchi, zamonaviy raqamli texnologiyalar, interaktiv usullar hamda konstruktiv pedagogik yondashuvlar asosida ishlab chiqilgan didaktik topshiriq turidir. Bunday topshiriqlar o‘quv jarayoniga innovatsion elementlarni tatbiq etish orqali bilimlarni chuqur o‘zlashtirish, fanlararo bog‘liqlikni anglash, real va shartli muammolarni hal qilishda integrativ yondashuvni shakllantirishga xizmat qiladi. Ular, avvalo, o‘quvchi (yoki talaba)ning individual imkoniyatlarini hisobga olgan holda bilimlarni mustaqil izlanish va tahlil qilish orqali egallashiga, ilg‘or texnologiyalarni qo‘llagan holda amaliy mahsulot yaratishiga, jamoa ichida hamkorlikda faoliyat yuritishiga, o‘z fikrlarini asosli tarzda ifodalash va himoya qilishga yo‘naltirilgan.

References

1. Sayidahmedov N. Yangi pedagogik texnologiyalar.- Toshkent, Moliya, 2003.-172b.

2. Селевко, Г.К. Современные образователные технологии [Текст]: учеб.пособие для пед. вузов и ин-тов повышения квалификации / Г. К. Селевко. – М; Народное образование, 1998. – 255 с.

3. Xodjayev B.X. Umumiy pedagogika nazariyasi va amaliyoti. Darslik.-T.: “Sano-standart” nashriyoti, 2017-yil.

4. Ma’murov B.B. Bo‘lajak pedagoglarda akmeologik yondashuv asosida ta’lim jarayonini loyihalash ko‘nikmalarini rivojlantirish tizimi: Ped.f.d. ...dis.-T.: Fan va texnologiyalar, 2017

Downloads

Published

2025-10-18

How to Cite

INNOVATSION TEXNOLOGIK TOPSHIRIQLAR ASOSIDA BO‘LAJAK BOSHLANG‘ICH TA’LIM O‘QITUVCHILARINING KREATIV FIKRLASHINI RIVOJLANTIRISHNING NAZARIY ASOSLARI. (2025). International Conference on Education and Innovation, 2(3), 7-8. https://doi.org/10.70728/conf.v2.i02.002