ОЛИЙ ТАЪЛИМ ХИЗМАТЛАРИ НАЗАРИЯСИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШ ЙЎЛЛАРИ
DOI:
https://doi.org/10.70728/conf.v2.i02.018Keywords:
ЯИМ, бозор иқтисодиёти, товар, талаб, таклиф, олий таълим хизматлари, бозор хизматлари, бандлик, ишсизлик, даромадAbstract
Ушбу мақолада олий таълим хизматларини ривожланиш назарияси тахлил килинган. Муаллиф олий таълим хизматларини ривожланиш назариясини ўзига хос услубда узоқ даврларга бориб тақалишини асослаб берган. Шунингдек, олий таълим хизматлари категориясига берилган таърифларини тахлил қилган, баъзи бир камчиликлар кўрсатилган ва такомиллашган таърифи ишлаб чиқилган.
References
1.Селиванова С.И. История развития сферы образовательных услуг в зарубежных странах. Вестник Университета № 17, 2014. С.249.
2. Блинова Т.Н. Федотов А.В. Доступность услуг высшего образования: понятие и методики оценки. Управленческое консультирование №12. 2018г. С.130-131.
3. Воронько Э.Н. Особенности образовательной услуги как объекта стратегии регионального вуза в экономике знаний«Веснік Гродзенскага дзяржаўнага ўніверсітэта імя Янкі Купалы. Серыя 5. Эканоміка. Сацыялогія. Біялогія» Том 10, № 2, 2020 ISSN 2221-5336. С.17.
4.Сенашенко В.С., Медников Т.Б. Компетентностный подход в высшем образовани: миф и реальность// Высшее образование в России. – 2014. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/kompetentnostnyy-
5. Муминов Н.Ғ. Таълим хизматларининг ижтимоий таркибини ўзгариб боришининг дастлабки натижалари // Замонавий таълим. № 5. 2023 й., Б.22.