TALABALARNING MUSTAQIL ISHLARINI TASHKIL ETISHDA RAQAMLI TA’LIM TIZIMLARINING AHAMIYATI

Authors

  • Sadullaev Jaloladdin Qadirboy o‘g‘li Author
  • Wotebaeva Nilufar Biimbet qi’zi’ Author

DOI:

https://doi.org/10.70728/conf.v2.i02.040

Keywords:

raqamli ta’lim, raqamli platformalar, raqamli savodxonlik,raqamli infratuzilma,raqamli islohot

Abstract

Ushbu tezisda talabalarning mustaqil ishlarini tashkil etishda raqamli ta’lim tizimlarining roli va ahamiyati o‘rganilgan. Tadqiqot natijalari raqamli platformalar talabalarning bilimlarini mustahkamlash, o‘z-o‘zini boshqarish ko‘nikmalarini rivojlantirish va ta’lim jarayonining samaradorligini oshirishga xizmat qilishini ko‘rsatdi. Shu bilan birga, texnik imkoniyatlarning cheklanganligi va raqamli savodxonlik darajasining pastligi ta’lim sifatiga ta’sir qiluvchi muhim omillar sifatida aniqlangan. Tadqiqot oliy ta’lim muassasalarida raqamli infratuzilmani rivojlantirish va o‘qituvchilar hamda talabalarni texnologik jihatdan qo‘llab-quvvatlash zaruratini ta’kidlaydi. Natijalar raqamli ta’lim tizimlarini joriy etishda amaliy tavsiyalar ishlab chiqishga asos bo‘lib xizmat qiladi.

References

Kitoblar

1. Lee, K., Smith, J., & Brown, R. (2021). The role of digital platforms in organizing independent student work. Computers and Education, 160,104–105..

2. Smith, A. (2020). E-learning and its effectiveness in modern education systems. Educational Research Review, 27, 100–115.

3. UNESCO. (2022). Digital transformation in education: Policy guidelines. UNESCO Publishing.

Jurnallar

4. Anderson, T. (2018). Digital literacy and its impact on educational outcomes. Journal of Educational Technology, 15(3), 45–59.

5. Johnson, M. (2019). Independent learning and digital tools in higher education. International Journal of Learning Technologies, 12(2), 78–94.

Downloads

Published

2025-10-21

How to Cite

TALABALARNING MUSTAQIL ISHLARINI TASHKIL ETISHDA RAQAMLI TA’LIM TIZIMLARINING AHAMIYATI. (2025). International Conference on Education and Innovation, 2(3), 169-170. https://doi.org/10.70728/conf.v2.i02.040