O‘QUVCHILARNING YOZMA NUTQINI OSHIRISH USULLARI VA YOZMA ISH TURLARI
DOI:
https://doi.org/10.70728/Keywords:
yozma nutq, yozma ish turlari, ijodiy yozuv, bayon, diktant, o‘quvchi nutqi, refleksiyaAbstract
Mazkur maqolada o‘quvchilarning yozma nutqini rivojlantirishning
samarali usullari va o‘quv jarayonida qo‘llaniladigan yozma ish turlari yoritilgan.
Yozma nutqni rivojlantirishda lug‘at boyligini oshirish, grammatik ko‘nikmalarni
mustahkamlash, ijodiy yozuv mashqlarini qo‘llash va refleksiyani tashkil etishning
ahamiyati tahlil qilingan. Shuningdek, nazorat, mashq, bayon, diktant va ijodiy yozma
ishlarning o‘quvchilarning yozma savodxonligini oshirishdagi o‘rni ham ko‘rsatib
berilgan.
References
1. O‘zbekiston Respublikasi “Ta’lim to‘g‘risida”gi Qonuni.
2. Azizxo‘jaeva N. “Pedagogik texnologiyalar va pedagogik mahorat”. – T.: 2019.
3. G‘ulomova X., Yo‘ldosheva D. “O‘quvchilarda nutq madaniyatini shakllantirish
metodikasi”. – T.: 2021.
4. Karimova M. “Ona tili ta’limida yozma nutqni rivojlantirishning samarali
usullari”. – T.: 2022.
5. Xudoyberdiyeva R. “Nutq madaniyati va yozma savodxonlik asoslari”. – T.:
2020.