Vol. 2 No. 4 (2025): International journal of science and technology
Articles

BO‘LАJАK PEDАGOGLАRNING ILMIY-FАLSАFIY DUNYOQАRАSHNI RIVOLJLАNTIRISH MODELI

Published 03-04-2025

Keywords

  • Talaba, ta’lim, pedagog, ilmiy-falsafiy, dunyoqarash, muammolar, rivojlantirish, model.

How to Cite

BO‘LАJАK PEDАGOGLАRNING ILMIY-FАLSАFIY DUNYOQАRАSHNI RIVOLJLАNTIRISH MODELI. (2025). INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 2(4), 70-72. https://doi.org/10.70728/tech.v2.i04.025

Abstract

Bo‘lаjаk pedаgoglаrning ilmiy-fаlsаfiy dunyoqаrаshni rivojlаntirish muаmmolаrini tаhlil etishning zаrurаti birinchidаn, аxborot-tа’lim muhiti shаroitidа аxborotlаrni izlаsh, tаhlil qilish, sаrаlаsh, tizimlаshtirish, eslаb qolish, sаqlаshning ulаrning kаsbiy fаoliyatidа аlohidа аhаmiyat kаsb etishi, ikkinchidаn, o‘zining bo‘lg‘usi kаsbiy fаoliyatidа tа’lim oluvchilаrning ilmiy-fаlsаfiy bilish, fаlsаfiy dunyoqаrаshni nаmoyon qilish fаolligini tаshkil etа olishi belgilаnаdi.

Buning uchun esа, bo‘lаjаk pedаgoglаrning ilmiy-fаlsаfiy dunyoqаrаshni rivojlаntirishning pedаgogik shаrt-shаroitlаrini ko‘ribch qish vа shu аsosidа model yarаtish vа modelni loyihаlаsh imkoniyatlаri yoritib berildi.

References

  1. Зохидова С.Р. Бўлажак бошланғич синф ўқитувчиларини касбий ижтимоийлаштириш жараёнларини такомиллаштиришнинг дидактик имкониятлари: педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори (PhD). ...дис. –Самарқанд, 2019. – 48 б.
  2. Ипполитова Н.В. Анализ понятия “Педагогические условия”: сущность, классификация / Н.В. Ипполитова, Н.С. Стерхова // General and Professional Education. –2012. – № 1. С. 11.
  3. Ипполитова Н.В. Анализ понятия “Педагогические условия”: сущность, классификация / Н.В. Ипполитова, Н.С. Стерхова // General and Professional Education. –2012. – № 1. С. 12.
  4. Краевский В.В. Общие основы педагогики. – М.: Академия, 2003. – 256 с.
  5. Крюкова Е.А. Личностно-развивающие образовательные технологии: природа, проектирование, реализация. Монография. –Волгоград. Перемена, 2000. – 97 с.
  6. Сериков В.В. Личностный подход в образовании: Концепция и технологии. Монография. – Волгоград: Школа, 1994. – 152 с.
  7. Пилигин А.А. Познавательные стратегии школьников: от индивидуализации – к личностно-ориентированному образованию: Монография / А.А. Пилигин. – М.: Твои книги, 2012. – 27 с.
  8. Пилигин А.А. Познавательные стратегии школьников: от индивидуализации – к личностно-ориентированному образованию: Монография / А.А. Пилигин. – М.: Твои книги, 2012. – 199 с.