Vol. 2 No. 05 (2025): International journal of Science and Technology
Articles

BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING IJODIY FIKRLASHINI RIVOJLANTIRISHDA STEAM YONDASHUVINING O‘RNI

Isoyeva Maftuna Bobomurod qizi
Buxoro davlat pedagogika instituti magistranti

Published 17-04-2025

Keywords

  • STEAM ta’limi, ijodiy fikrlash, boshlang‘ich sinflar, ta’lim innovatsiyalari, integratsiyalashgan yondashuv.

How to Cite

BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINING IJODIY FIKRLASHINI RIVOJLANTIRISHDA STEAM YONDASHUVINING O‘RNI. (2025). INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 2(05), 33–35. https://doi.org/10.70728/tech.v2.i05.012

Abstract

Mazkur maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarining ijodiy fikrlash qobiliyatini rivojlantirishda STEAM ta’lim yondashuvi asosiy vosita sifatida tahlil qilinadi. Ushbu uslubning ta’lim jarayoniga ta’siri, o‘quvchilar mustaqil fikrlashini shakllantirishdagi ahamiyati va samaradorligi yoritib beriladi. Maqolada zamonaviy ta’lim tizimida fanlararo integratsiyaning ahamiyati ham ko‘rib chiqiladi.