Vol. 1 No. 25 (2024): International journal of science and technology
Articles

ESHITISHDA NUQSONI BOʻLGAN OʻQUVCHILARGA MATEMATIKANI OʻQITISHDA SOʻZLASHUV NUTQINI RIVOJLANTIRISH YOʻLLARI

Published 01-02-2025

Keywords

  • Eshitishda nuqsoni boʻlgan o‘quvchilar, maxsus maktab, soʻzlashuv nutqi, shakllantirish, matematik amallar, mantiqiy fikrlash.

How to Cite

ESHITISHDA NUQSONI BOʻLGAN OʻQUVCHILARGA MATEMATIKANI OʻQITISHDA SOʻZLASHUV NUTQINI RIVOJLANTIRISH YOʻLLARI. (2025). INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 1(25), 30-33. https://doi.org/10.70728/azzggd17

Abstract

Mazkur maqolada eshitishda nuqsoni boʻlgan o‘quvchilarga matematikani oʻqitishda soʻzlashuv nutqini rivojlantirish yoʻllari yoritiladi. Zaif eshituvchi hamda kar oʻquvchilarga matematik bilimlarni berishning samarali usullari tahlil etiladi. 

References

  1. 1. Boskis R.M. Kar va soqov bolalarning so‘zli nutqini rivojlantirish haqida. – Moskva, 1939
  2. 2. Bykova L.M. 1–4-sinf o‘quvchilarining bog‘langan nutqini rivojlantirish / Defektologiya. – 1976
  3. 3. Vituxina I.A. Algebra darslarida eshitish qobiliyati past o‘quvchilarning matematik simvolikani o‘zlashtirish xususiyatlari. – Leningrad, 1983
  4. 4. Vituxina I.A. Eshitish qobiliyati past bolalar maktabida matematika o‘qitishda ko‘rgazmalilik prinsipining amalga oshirilishi / Defektologiya. – 1988. – №1
  5. 5. MATEMATIKA ОʻQITISH MAXSUS METODIKASI (Surdopedagogika yо‘nalishi bо‘yicha) (О‘quv qо‘llanma)