MAKTABGACHA YOSHDAGI BOLALARNING KOGNITIV RIVOJLANISH XUSUSIYATLARINI INGLIZ TILINI OʻQITISH JARAYONIDA QOʻLLANILISHI
Published 09-07-2025
Keywords
- maktabgacha yosh, kognitiv rivojlanish, ingliz tilini oʻrgatish, interaktiv metodlar, til oʻrganish, multisensorli taʻlim, madaniyatlararo kompetentsiya, oʻyin, taʻlim islohotlari.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
How to Cite
Abstract
Maqolada maktabgacha yoshdagi bolalarning kognitiv rivojlanish xususiyatlari va ularning ingliz tilini oʻrgatish jarayonida qoʻllanilishi
tahlil qilinadi. Taʻlim sohasidagi zamonaviy islohotlar kontekstida, interaktiv metodlarning samaradorligi, yosh bolalarning til oʻrganishidagi psixologik xususiyatlari hamda kognitiv imkoniyatlar asosida oʻquv jarayonini tashkil etish masalalari koʻrib chiqilgan. Maqolada multisensorli va oʻyinlarga asoslangan yondashuvlar, individual taʻlim strategiyalari, shuningdek madaniyatlararo kompetentsiyani rivojlantirish muhimligi taʻkidlangan. Ushbu tadqiqot maktabgacha taʻlimda ingliz tilini samarali oʻrgatishda kognitiv va interaktiv yondashuvlarning ahamiyatini ochib beradi.
References
- Jalolov J. Chet til oʻqitish metodikasi: chet tillar oliy oʻquv yurtlari talabalari uchun darslik. – Toshkent: Oʻqituvchi, 2012.
- Mahkamova G. Ingliz tilini oʻqitishda innovatsion pedagogik texnologiyalar. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2017.
- Irisqulov M. Til koʻnikmalarini baholash. – Toshkent: Fan va texnologiya, 2019.
- Yusupova L. Zamonaviy ingliz tili oʻqitish metodikasi. – Toshkent: Turon-Iqbol, 2018.
- Song, Li. (2009). Teaching English as intercultural Education Challenges of Intercultural Communication”. Intercultural Communication Research. Vol.1., 268p.