BO‘LAJAK MUSIQA O‘QITUVCHILARINI MUSTAQIL BILIMLARINI RIVOJLANTIRISH MODELINI ISHLAB CHIQISH VA ILMIY ASOSLASH
Published 03-04-2025
Keywords
- bo‘lajak musiqa o‘qituvchisi, mustaqil bilim, pedagogik model, innovatsion texnologiyalar, interaktiv o‘qitish, o‘z- o‘zini baholash, mentorlik, gamifikatsiya, O‘zbekiston ta’lim tizimi.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
How to Cite
Abstract
Ushbu maqolada bo‘lajak musiqa o‘qituvchilarini mustaqil bilimlarini rivojlantirish modelini ishlab chiqish va uning almiy
asoslari tahlil qilinadi. Zamonaviy ta’lim jarayonida mustaqil ta’lim olishning ahamiyati ortib borayotganligi sababli, musiqa
pedagogikasida innovatsion texnologiyalar, interaktiv o‘qitish usullari va mustaqil bilim olish ko‘nikmalarini shakllantirish
strategiyalari muhim ahamiyat kasb etadi. Maqolada mustaqil ta’lim jarayonining asosiy tarkibiy qismlari va uni samarali
rivojlantirish bo‘yicha aniq takliflar berilgan.
References
- 1. “Musiqa san’atini rivojlantirish va sohada kadrlar tayyorlash tizimini takomillashtirish to‘g‘risida”gi O‘zbekiston Respublikasi Prezidenti qarori. O‘zbekiston Respublikasi Qonun hujjatlari to‘plami. – Toshkent, 2019.
- 2. Jo‘rayev, N. T. Musiqa ta’limida mustaqil ta’lim olishning etodologik asoslari. Toshkent: Fan va texnologiya nashriyoti, 2020.
- 3. Karimov, D. A. Musiqa pedagogikasida amaliy mashg‘ulotlarni tashkil etish va zamonaviy yondashuvlar. – Toshkent: Sharq nashriyoti, 2017.
- 4. Raximov, A. I. Musiqa pedagogikasi: nazariya va amaliyot. –Toshkent: O‘zbekiston Milliy universiteti nashriyoti, 2018.
- 5. To‘rayev, R. M. Ta’lim jarayonida mustaqil o‘qitish metodikasining samaradorligi. O‘zbek pedagogika akademiyasi ilmiy to‘plami, 2022. 6(1), 102-115.
- 6. Usmonov, G‘. Y. // Musiqa ta’limida innovatsion texnologiyalar va mustaqil o‘qitish metodikasi. Pedagogika va psixologiya ilmiy jurnali, 4(2), 45-58. 2021.