Articles
FLIPPED CLASSROOM TEXNOLOGIYASI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA KOGNITIV FAOLLIKNI RIVOJLANTIRISHNING SAMARADORLIGI
Published 17-09-2025
Keywords
- kognitiv faollik, Flipped classroom texnologiyasi, boshlang‘ich diagnostika, eksperimental va nazorat guruhlari, ilmiy-uslubiy tavsiyalar, tayyorlov bosqichi, asosiy tajriba bosqichi, yakuniy bosqich, mezonlar, kognitiv faollikning rivojlanganlik darajalari

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
How to Cite
FLIPPED CLASSROOM TEXNOLOGIYASI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA KOGNITIV FAOLLIKNI RIVOJLANTIRISHNING SAMARADORLIGI. (2025). INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 2(11), 36-39. https://doi.org/10.70728/tech.v2.i11.012
Abstract
Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kognitiv faollikni Flipped classroom texnologiyasi asosida rivojlantirish bo‘yicha olib borilgan tajriba-sinov ishlari, ularni tashkil etish, tajriba-sinov ishlarini samarali tashkil etish maqsadi va vazifalari, tajriba-sinov maydonlari va respondentlarni tanlab olish jarayoni, tajriba-sinov ishlarini amalga oshirish bosqichlari, boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kognitiv faollikni baholash mezonlari haqida fikr yuritiladi.
References
- 1. Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания. – СПб.; Питер, 2001.с.25.
- 2. Коджаспирова Г.М., Коджаспиров А.Ю. Словарь по педагогике. – Москва: ИКЦ «МарТ»; Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ», 2005.- 448 с.
- 3. Қодиров Б.Р., Қодиров К.Б. Мaктaбгaчa ёшдaги болaлaрнинг психофизиологик тaрaққиётидa реaкция тезлигининг ўрни. Болa шaхсини ривожлaнтиришнинг долзaрб муaммолaри: II Хaлқaро илмий-aмaлий aнжумaнининг тезислaр тўплaми. –Т.: 2008. – 271-277 б.
- 4. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность.- М.: Смысл; Изд. центр Академия, 2004 с.153.
- 5. Лисина М.И. Формирование личности ребенка в общении: СПб.: Питер, 2009, 320с.
- 6. Мусурмонова О. ва бошқ. Мактабгача ва бошланғич таълим атамаларининг изоҳли луғати/ Тошкент: Bekinmachoq-Plyus, 2011. – 119 б. (260).
- 7. Очиловa Б.М. Янги Ўзбекистон тaълим тизими. Journal of advanced research and stability (JARS) Volume: 01 Issue: 06/2021. – Б. 408-413.
- 8. Психология развития. Словарь: ред.-сост. Л.А. Карпенко; под общ. ред. А.В. Петровского, под. ред. А.Л. Венгера // Психологический лексикон. Энциклопедический словарь: В 6 т. – М.: ПЕР СЭ, 2006. – 176 с.
- 9. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн. – СПб.: Издательство «Питер», 2000. – 712 с.
- 10. Социологический энциклопедический словарь / Редактор-координатор Г.В. Осипов. - М.: Изд-во НОРМА, 2000. – 488 с.
- 11. Султонов Т. Проблеми рaзвития интеллектуaльного потенциaлa незaвисимой Республики Узбекистaн (нa примере рaзвития нaучно-педaгогических кaдров высшей школи): дис. ... кaнд. филос. нaук. – Тaшкент, 1995. – С. 27.
- 12. Философский энциклопедический словарь / Ред.-сост. Е.Ф. Губский и др. – М.: ИНФРА-М, 2007. – 576 с.