Vol. 2 No. 11 (2025): International journal Science and Technology
Articles

FLIPPED CLASSROOM TEXNOLOGIYASI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA KOGNITIV FAOLLIKNI RIVOJLANTIRISHNING SAMARADORLIGI

Published 17-09-2025

Keywords

  • kognitiv faollik, Flipped classroom texnologiyasi, boshlang‘ich diagnostika, eksperimental va nazorat guruhlari, ilmiy-uslubiy tavsiyalar, tayyorlov bosqichi, asosiy tajriba bosqichi, yakuniy bosqich, mezonlar, kognitiv faollikning rivojlanganlik darajalari

How to Cite

FLIPPED CLASSROOM TEXNOLOGIYASI ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA KOGNITIV FAOLLIKNI RIVOJLANTIRISHNING SAMARADORLIGI. (2025). INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 2(11), 36-39. https://doi.org/10.70728/tech.v2.i11.012

Abstract

Ushbu maqolada boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kognitiv faollikni Flipped classroom texnologiyasi asosida rivojlantirish bo‘yicha olib borilgan tajriba-sinov ishlari, ularni tashkil etish, tajriba-sinov ishlarini samarali tashkil etish maqsadi va vazifalari, tajriba-sinov maydonlari va respondentlarni tanlab olish jarayoni, tajriba-sinov ishlarini amalga oshirish bosqichlari, boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kognitiv faollikni baholash mezonlari haqida fikr yuritiladi.

References

  1. 1. Ананьев Б.Г. Человек как предмет познания. – СПб.; Питер, 2001.с.25.
  2. 2. Коджаспирова Г.М., Коджаспиров А.Ю. Словарь по педагогике. – Москва: ИКЦ «МарТ»; Ростов н/Д: Издательский центр «МарТ», 2005.- 448 с.
  3. 3. Қодиров Б.Р., Қодиров К.Б. Мaктaбгaчa ёшдaги болaлaрнинг психофизиологик тaрaққиётидa реaкция тезлигининг ўрни. Болa шaхсини ривожлaнтиришнинг долзaрб муaммолaри: II Хaлқaро илмий-aмaлий aнжумaнининг тезислaр тўплaми. –Т.: 2008. – 271-277 б.
  4. 4. Леонтьев А.Н. Деятельность. Сознание. Личность.- М.: Смысл; Изд. центр Академия, 2004 с.153.
  5. 5. Лисина М.И. Формирование личности ребенка в общении: СПб.: Питер, 2009, 320с.
  6. 6. Мусурмонова О. ва бошқ. Мактабгача ва бошланғич таълим атамаларининг изоҳли луғати/ Тошкент: Bekinmachoq-Plyus, 2011. – 119 б. (260).
  7. 7. Очиловa Б.М. Янги Ўзбекистон тaълим тизими. Journal of advanced research and stability (JARS) Volume: 01 Issue: 06/2021. – Б. 408-413.
  8. 8. Психология развития. Словарь: ред.-сост. Л.А. Карпенко; под общ. ред. А.В. Петровского, под. ред. А.Л. Венгера // Психологический лексикон. Энциклопедический словарь: В 6 т. – М.: ПЕР СЭ, 2006. – 176 с.
  9. 9. Рубинштейн С. Л. Основы общей психологии / С.Л. Рубинштейн. – СПб.: Издательство «Питер», 2000. – 712 с.
  10. 10. Социологический энциклопедический словарь / Редактор-координатор Г.В. Осипов. - М.: Изд-во НОРМА, 2000. – 488 с.
  11. 11. Султонов Т. Проблеми рaзвития интеллектуaльного потенциaлa незaвисимой Республики Узбекистaн (нa примере рaзвития нaучно-педaгогических кaдров высшей школи): дис. ... кaнд. филос. нaук. – Тaшкент, 1995. – С. 27.
  12. 12. Философский энциклопедический словарь / Ред.-сост. Е.Ф. Губский и др. – М.: ИНФРА-М, 2007. – 576 с.