Том 1 № 25 (2024): International journal of science and technology
Articles

ESHITISHDA NUQSONI BOʻLGAN OʻQUVCHILARGA MATEMATIKANI OʻQITISHDA SOʻZLASHUV NUTQINI RIVOJLANTIRISH YOʻLLARI

Опубликован 2025-02-01

Ключевые слова

  • Eshitishda nuqsoni boʻlgan o‘quvchilar, maxsus maktab, soʻzlashuv nutqi, shakllantirish, matematik amallar, mantiqiy fikrlash.

Как цитировать

ESHITISHDA NUQSONI BOʻLGAN OʻQUVCHILARGA MATEMATIKANI OʻQITISHDA SOʻZLASHUV NUTQINI RIVOJLANTIRISH YOʻLLARI. (2025). INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 1(25), 30-33. https://doi.org/10.70728/azzggd17

Аннотация

Mazkur maqolada eshitishda nuqsoni boʻlgan o‘quvchilarga matematikani oʻqitishda soʻzlashuv nutqini rivojlantirish yoʻllari yoritiladi. Zaif eshituvchi hamda kar oʻquvchilarga matematik bilimlarni berishning samarali usullari tahlil etiladi. 

Библиографические ссылки

  1. 1. Boskis R.M. Kar va soqov bolalarning so‘zli nutqini rivojlantirish haqida. – Moskva, 1939
  2. 2. Bykova L.M. 1–4-sinf o‘quvchilarining bog‘langan nutqini rivojlantirish / Defektologiya. – 1976
  3. 3. Vituxina I.A. Algebra darslarida eshitish qobiliyati past o‘quvchilarning matematik simvolikani o‘zlashtirish xususiyatlari. – Leningrad, 1983
  4. 4. Vituxina I.A. Eshitish qobiliyati past bolalar maktabida matematika o‘qitishda ko‘rgazmalilik prinsipining amalga oshirilishi / Defektologiya. – 1988. – №1
  5. 5. MATEMATIKA ОʻQITISH MAXSUS METODIKASI (Surdopedagogika yо‘nalishi bо‘yicha) (О‘quv qо‘llanma)