Articles
ESHITISHDA NUQSONI BOʻLGAN OʻQUVCHILARGA MATEMATIKANI OʻQITISHDA SOʻZLASHUV NUTQINI RIVOJLANTIRISH YOʻLLARI
Nashr qilingan 2025-02-01
Kalit so‘zlar
- Eshitishda nuqsoni boʻlgan o‘quvchilar, maxsus maktab, soʻzlashuv nutqi, shakllantirish, matematik amallar, mantiqiy fikrlash.

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
How to Cite
ESHITISHDA NUQSONI BOʻLGAN OʻQUVCHILARGA MATEMATIKANI OʻQITISHDA SOʻZLASHUV NUTQINI RIVOJLANTIRISH YOʻLLARI. (2025). INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE AND TECHNOLOGY, 1(25), 30-33. https://doi.org/10.70728/azzggd17
Abstrak
Mazkur maqolada eshitishda nuqsoni boʻlgan o‘quvchilarga matematikani oʻqitishda soʻzlashuv nutqini rivojlantirish yoʻllari yoritiladi. Zaif eshituvchi hamda kar oʻquvchilarga matematik bilimlarni berishning samarali usullari tahlil etiladi.
References
- 1. Boskis R.M. Kar va soqov bolalarning so‘zli nutqini rivojlantirish haqida. – Moskva, 1939
- 2. Bykova L.M. 1–4-sinf o‘quvchilarining bog‘langan nutqini rivojlantirish / Defektologiya. – 1976
- 3. Vituxina I.A. Algebra darslarida eshitish qobiliyati past o‘quvchilarning matematik simvolikani o‘zlashtirish xususiyatlari. – Leningrad, 1983
- 4. Vituxina I.A. Eshitish qobiliyati past bolalar maktabida matematika o‘qitishda ko‘rgazmalilik prinsipining amalga oshirilishi / Defektologiya. – 1988. – №1
- 5. MATEMATIKA ОʻQITISH MAXSUS METODIKASI (Surdopedagogika yо‘nalishi bо‘yicha) (О‘quv qо‘llanma)